!”#¤%&/()=?`

Hejsan 🙂

Nu är det sportlov!! 🙂 Ska göra lite olika saker denhär veckan 🙂 Jag ska skrinna, åka pulka, vara med kompisar, vill på bio!! (Såå Lillon gör du nått näst helg?!?!) 🙂 Och bara ta det lugnt och ha mååånga sköna sovmorgnar 😉 Nu sitter jag på FB och så lyssnar jag på MUSIK!! ❤ Sitter och chattar med BÄSTA Alisa ❤ ❤ ❤ 🙂

Idag for jag, Mamma, Pappa och Jocke och handlade mat 🙂 När vi kom hem Lagade jag 3-rättersmiddag åt halva familjen 🙂

MENY!!!

Förrätt

Sallad som inehöll Kina kål, Gurka, Vindruvor, Fetaost, rödlök och röd paprika 🙂

Varmrätt

Kycklings nuggets, Wok grönsaker och en egen gjord dryck 🙂

Efterrätt

Krossad choklad och smultronJordgubbs glass, Chokladsås, strössel, vindruvor och vitchoklad 🙂

Sen tittade vi på TV och sen kom glass bilen och jag, Jimmy och Mamma köpte glass 🙂 Och sen läste jag 2 böcker: Bankrånet och Klasskassan. Författare Anna Jansson! REKOMENDERAS!!!!

Ikväll ska jag titta på Gladiatorerna och mysa med familjen 🙂

Blev kanske inte ett så långt inlägg men jag har ännu några saker att säga:

Jag har 3 olika tävlingar 🙂 Och ni måste ha blogg för att tävla!!

Tävling 1: Finaste bilden. Om ni vill vara med i den tävlingen behöver ni en bild ni tycker är fin och sen kommenterar ni detta inlägg med kommentaren: Jag är med i tävling 1. Sen lägger ni in bilden på ER ( Ni behöver ha blogg!!!) blogg och skriver var du har fotat den och vad den föreställer 🙂 Sen om ni vinner tävlingen länkar jag jyst er blogg så att alla kan läsa den 🙂 OBS: Ni måste säga ert bloggnamn!!

Tävling 2:  Kommentar! I den här tävlingen ska ni försöka skriva en sån fin kommentar som möjligt. Sen lottar jag ut vilken blogg det blir som blir länkad. Kommmentera: Jag är med i tävling 2. Om du vill vara med i denna tävling!

Tävling 3: Den som först kan svaret på en fråga länkar jag deras blogg! Frågorna lyder:

1.Vad hette min katt?

a) Morris

b) Mimmi

c) Cissi

Skriv svaret som kommentar Såhär: Svaret på fråga 1! Svar: (Och bokstaven på svaret!)

2. Hur många gånger har jag flyttat?

a) 2 ggr

b) 3 ggr

c) 4 ggr

3. Vad hette vår första hund?

a) Figo

b) Rambo

c) Daisy

Snälla!!!!!!!!!!!!!!! Var med i någon tävling. För orkar snart inte blogga längre….. SÅ kanske ska sluta den. Men får see.

Hejdåå 🙂

 

 

 

 

2 reaktioner på ”!”#¤%&/()=?`

Lämna en kommentar